~ Like this blog ~..

Followers

Thursday 19 December 2013

Nikmat berbulatan cinta ^^..


Assalamualaikum... ;)

Setelah sekian lama diri menyepi mencari kekuatan hati..dirasakan jari jemari yang naif menulis ini seakan-akan ingin menari untuk memberi,berkongsi rasa 'gembira' dengan nikmat berbulatan cinta^^..

 Setelah lama diri ini dibiarkan tidak dicas dengan tazkirah dan tasyji' yang menusuk hingga ke ruang kecil ini..akhirnya semalam diberi ruang dan peluang untuk bertemu mata, berkongsi cerita dengan sahabat-sahabat "ZAHRATUL JANNAH"...pelbagai cerita dan nasihat yang dikongsi, sungguh berada di dalam 'keluarga' ini merupakan satu nikmat yang tak ternilai harganya...memetik firman ALLAH dari kitab cinta (Al-Maidah:35) jom buka dan renung sebentar ;)

~Moga ALLAH sentiasa tautkan 'hati-hati' ini untuk terus istiqamah berada di jalan ini~
Nota khusus buat kalian sahabat-sahabat tercinta :: Ayong nisa, angah mimi, achik adzreen, adeq haziya, ude nadia, alang farahiyah,ateh syafiqah & andak anati..::

Ketahuilah, saya disini bukan yang terbaik untuk kalian semua..bukan naqibah agung,
bukan seorang selebriti untuk dibangga-banggakan, bukan pula seorang yang kebal perasaan..
Adakalanya saya masih memerlukan sokongan, dokongan dan harapan dari kalian semua..
Masih juga memerlukan bahu kalian untuk dipinjam mencurahkan masalah yang dihadapi,
berkongsi rasa berat itu..Dan saya, bukan 'Incredible Hulk', saya juga manusia biasa seperti kalian semua.. Saya juga pernah berada di tempat anda, berbuat jahiliah dan juga titik-titik hitam dosa, tapi ketahuilah, saya tak pernah berputus harap untuk kembali pada pangkuanNya.. Walaupun lambat, biarpun penat saya hayun juga kaki ini mengharapkan agar Allah menerima taubat saya..

Kalian merupakan saham akhirat saya, kalian juga kekuatan saya, bila melihat ruh-ruh baru itu dihidupkan setelah dibersihkan, saya jadi bersemangat..kalian mungkin tidak tahu, itulah pengalaman dan momen terindah untuk saya, jangan pernah lupa akan satu hal ini yang saya sayang kalian kerana ALLAH s.w.t.. <3 br="">

 Dengan tiupan cinta & kasih buat kalian semua.. "ZAHRATUL JANNAH"   

~Siti Nur Radhiah Alias~
09:28 am
Mu'tah, Jordan                             


2 comments:

  1. Maaf bertanya, "Zahratul Jannah" itu nama group usrah ke?
    *sy x berani nk komen di wall ustazah, maaf tu..sekadar bertanya sahaja..

    ReplyDelete